Pristatymas

Pristatymo būdai

  1. Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme pasirinktame Omniva terminale;
  2. Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu registruotu paštu.
  3. Užsakytos Prekės Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu Venipak kurjeriu į namus.

Pristatymo įkainiai

Prekių pristatymo paštu, Omniva terminaluose ar per kurjerį įkainiai ir apmokėjimo tvarka nurodomi El. Parduotuvėje, Pirkėjui formuojant užsakymą.

Omniva paštomatais – kaina 2,89 Eur.

Paštu – 2,39 Eur

Venipak kurjeriais – 4,90 eur

Papildomas mokestis pristatymui į Kuršių Neriją – 40 Eur. 

Norite prekę siųsti į kitą valstybę? Susisiekite su mumis: [email protected] Aptarsime jums geriausias siuntimo sąlygas.

Prekių pristatymo trukmė

Mūsų prekės nėra masinės gamybos, nėra laikomos kitų šalių sandeliuose, todėl pristatymas būna ypač greitas. Prekės išsiunčiamos po užsakymo apmokėjimo per 1-2 darbo dienas. Kai prekės išsiunčiamos, visada informuojame apie tai elektroniniu laišku.

Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas po išsiuntimo. Pristatymo laikas priklauso nuo užsakymo būdo ir nuo to, kokioje vietovėje gyvenate.

Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas tik sudaro galimybę Pirkėjui pasinaudoti savo atstovų, teikiančių profesionalias Omniva terminalų paslaugas, paslaugomis, tačiau neprisiima atsakomybės už netinkamą tokių paslaugų suteikimą, t.y. neatsako už pristatymo terminų praleidimą.

Prekių pristatymo terminas nebus laikomas pažeistu, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas neturi Pirkėjo užsakytų Prekių, tačiau apie tai iš anksto praneštų Pirkėjui ir susitartų dėl kito tinkamo Prekių pristatymo termino. Tais atvejais, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas nebegali įvykdyti užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti Sutartį, grąžindamas Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus.

Informavimas apie prekių pristatymą

Apie paruoštas prekes atsiėmimui Omniva terminaluose Pirkėjas informuojamas telefonu ar el. paštu pagal terminalų taisyklėse nustatytus terminus. Paštas bei kurjeriai naudoja savo informavimo būdus.

Kitos nuostatos

Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamumo, jei Prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu, suderintu laiku ir/ar Pirkėjo nurodytam gavėjui. Pirkėjui užsakyme nurodžius klaidingą Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) informaciją, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo patirtas Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) išlaidas

Prekių kiekis, kokybė, komplektiškumas tikrinami Prekių perdavimo-priėmimo metu. Pardavėjui pateikus nekokybiškas, nekompleksiškas ar Pirkėjo užsakymo neatitinkančias Prekes, Pirkėjas turi teisę atsisakyti jas priimti.

Sąskaitos faktūros, Pardavėjo atstovo Pirkėjui pateiktų Prekes lydinčių dokumentų pasirašymas ar Omniva terminalo atidarymas prilyginamas Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymui.

Prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjus Prekių nekomplektiškumo, kokybės trūkumų, transportavimo pažeidimų ar kitų Prekių užsakymo atitikties trūkumų, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tokius trūkumus pažymėti Prekes lydinčiuose dokumentuose arba nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 (dvi) kalendorines dienas raštu pranešti Pardavėjui.