Pristatymas

Pristatymo būdai Lietuvoje:

  1. Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme pasirinktame Omniva, LP EXPRESS terminaluose;
  2. Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu registruotu paštu.
  3. Užsakytos Prekės Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu į namus per kurjerį, prieš tai susitarus el. paštu [email protected]

Pristatymo įkainiai Lietuvoje:

Prekių pristatymo paštu, Omniva terminaluose ar per kurjerį įkainiai ir apmokėjimo tvarka nurodomi El. Parduotuvėje, Pirkėjui formuojant užsakymą.

NEMOKAMAS PRISTATYMAS LIETUVOJE PERKANT UŽ 70eur IR DAUGIAU.

Kitu atveju:

Omniva paštomatais – kaina 3,29 Eur.

LP EXPRESS paštomatais – kaina 2,87 Eur

Paštu – 6.60 Eur

Papildomas mokestis pristatymui į Kuršių Neriją – 40 Eur. 

Norite prekę gauti tiesiai į namus? O gal norite prekę siųsti į kitą valstybę? Susisiekite su mumis: [email protected] Aptarsime jums geriausias siuntimo sąlygas.

Pristatymo būdai Europoje:

  1. Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu registruotu paštu.

Pristatymo įkainiai Europoje:

Prekių pristatymo paštu įkainiai ir apmokėjimo tvarka nurodomi El. Parduotuvėje, Pirkėjui formuojant užsakymą.

Paštu – 9,9 Eur

Prekių pristatymo trukmė Europoje:

Mūsų prekės nėra masinės gamybos, nėra laikomos kitų šalių sandeliuose, todėl pristatymas būna ypač greitas. Prekės išsiunčiamos po užsakymo apmokėjimo per 1-2 darbo dienas. Kai prekės išsiunčiamos, visada informuojame apie tai elektroniniu laišku.

Prekės pristatomos per 5-8 darbo dienas po išsiuntimo. Pristatymo laikas priklauso nuo to, kokioje vietovėje gyvenate. Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs.

Prekių pristatymo trukmė Lietuvoje:

Mūsų prekės nėra masinės gamybos, nėra laikomos kitų šalių sandeliuose, todėl pristatymas būna ypač greitas. Prekės išsiunčiamos po užsakymo apmokėjimo per 1-2 darbo dienas. Kai prekės išsiunčiamos, visada informuojame apie tai elektroniniu laišku.

Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas po išsiuntimo. Pristatymo laikas priklauso nuo užsakymo būdo ir nuo to, kokioje vietovėje gyvenate.

Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas tik sudaro galimybę Pirkėjui pasinaudoti savo atstovų, teikiančių profesionalias Omniva terminalų paslaugas, paslaugomis, tačiau neprisiima atsakomybės už netinkamą tokių paslaugų suteikimą, t.y. neatsako už pristatymo terminų praleidimą.

Prekių pristatymo terminas nebus laikomas pažeistu, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas neturi Pirkėjo užsakytų Prekių, tačiau apie tai iš anksto praneštų Pirkėjui ir susitartų dėl kito tinkamo Prekių pristatymo termino. Tais atvejais, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas nebegali įvykdyti užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti Sutartį, grąžindamas Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus.

Informavimas apie prekių pristatymą Europoje:

Apie paruoštas prekes atsiėmimui Paštas bei kurjeriai naudoja savo informavimo būdus.

Informavimas apie prekių pristatymą Lietuvoje:

Apie paruoštas prekes atsiėmimui Omniva terminaluose Pirkėjas informuojamas telefonu ar el. paštu pagal terminalų taisyklėse nustatytus terminus. Paštas bei kurjeriai naudoja savo informavimo būdus.

Kitos nuostatos

Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamumo, jei Prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu, suderintu laiku ir/ar Pirkėjo nurodytam gavėjui. Pirkėjui užsakyme nurodžius klaidingą Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) informaciją, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo patirtas Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) išlaidas

Prekių kiekis, kokybė, komplektiškumas tikrinami Prekių perdavimo-priėmimo metu. Pardavėjui pateikus nekokybiškas, nekompleksiškas ar Pirkėjo užsakymo neatitinkančias Prekes, Pirkėjas turi teisę atsisakyti jas priimti.

Sąskaitos faktūros, Pardavėjo atstovo Pirkėjui pateiktų Prekes lydinčių dokumentų pasirašymas ar Omniva terminalo atidarymas prilyginamas Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymui.

Prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjus Prekių nekomplektiškumo, kokybės trūkumų, transportavimo pažeidimų ar kitų Prekių užsakymo atitikties trūkumų, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tokius trūkumus pažymėti Prekes lydinčiuose dokumentuose arba nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 (dvi) kalendorines dienas raštu pranešti Pardavėjui.